Do it! Like it! Frenf it!

Evaluate World Peace

profile_pic

boltz

Sembra che Xoom costera' 800$ in us e che per avere WiFi occorre attivare 3G con Verizone <a rel="nofollow" href="http://www.dailytech.com/... ; title="http://www.dailytech.com/... ; <a rel="nofollow" href="http://mobile.slashdot.or... ; title="http://mobile.slashdot.or... ;