Login
Home
My feeds
My discussions
Bookmarks
Best of day
:Lists
Edit
:Rooms
Edit
Search
Do it! Like it! Frenf it!
Evaluate World Peace
boltz
Sembra che Xoom costera' 800$ in us e che per avere WiFi occorre attivare 3G con Verizone <a rel="nofollow" href="
http://www.dailytech.com/...
; title="
http://www.dailytech.com/...
; <a rel="nofollow" href="
http://mobile.slashdot.or...
; title="
http://mobile.slashdot.or...
;
2 decades ago
-
-
[
0
]
-
[
0
]
×
Warning!